Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe kierunkowe;
- minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
- znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, o pracownikach urzędów państwowych oraz Kodeks pracy;
- biegła obsługa komputera;
- bardzo dobra znajomość pakietu Office;
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z urzędu lub przestępstwo skarbowe;
- brak służby, pracy lub współpracy z organami bezpieczeństwa państwa, wymienionymi w art. 5 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu;
- brak działalności związanej z dostępem do tajemnicy państwowej lub objętej tajemnicą państwową, która uniemożliwia szczegółowe przedstawienie informacji
o przebiegu swojej służby, pracy lub współpracy.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- znajomość programu Teta Constellation moduł Finanse i Księgowość oraz Płace;
- znajomość programów: NBE, TREZOR, Płatnik;
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
- cechy osobowości, takie jak: komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- obsługa programów: bankowego - NBE, Kancelaria, księgowego TETA Constellation, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR i Elektronicznego Systemu Ewidencji Wydatków - ESEW oraz oprogramowania ZUS - Płatnik;
- monitorowanie terminów płatności zobowiązań Oddziału;
- tworzenie przelewów, terminowe przelewanie zobowiązań oraz odprowadzanie dochodów do MF;
- sprawdzanie faktur i innych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie not korygujących i innych dokumentów księgowych, dokonywanie operacji księgowania;
- sporządzanie sprawozdań budżetowych;
- rozliczanie delegacji służbowych pracowników Oddziału;
- prowadzenie spraw płacowych pracowników Oddziału: naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i podatków pracowniczych oraz sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów, świadectw ukończenia szkół potwierdzających zdobyte wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- inne dodatkowe dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w formie elektronicznej do dnia 27.01.2017 r. na adres: ewa.czarnecka-pych@ipn.gov.pl,
lub pocztą na adres:
IPN – KŚZpNP Oddział w Szczecinie
ul. K. Janickiego 30
71-270 Szczecin
z dopiskiem „Rekrutacja OBAF”