Nawigacja

Aktualności

Instytut Pamięci Narodowej – Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Szczecinie poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty/starszego specjalisty w Oddziałowym Biurze Administracyjno-Finansowym – umowa o pracę – pełen etat

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
  • znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, o pracownikach urzędów państwowych oraz Kodeks pracy;
  • biegła obsługa komputera;
  • bardzo dobra znajomość pakietu Office;
  • obywatelstwo polskie;
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z urzędu lub przestępstwo skarbowe;
  • brak służby, pracy lub współpracy z organami bezpieczeństwa państwa, wymienionymi w art. 5 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu;
  • brak działalności związanej z dostępem do tajemnicy państwowej lub objętej tajemnicą państwową, która uniemożliwia szczegółowe przedstawienie informacji
    o przebiegu swojej służby, pracy lub współpracy.

 

 

Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:

  • znajomość programu Teta Constellation moduł Finanse i Księgowość oraz Płace;
  • znajomość programów: NBE, TREZOR, Płatnik;
  • umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia;
  • cechy osobowości, takie jak: komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa programów: bankowego - NBE,  Kancelaria, księgowego TETA Constellation, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR i Elektronicznego Systemu Ewidencji Wydatków - ESEW oraz oprogramowania ZUS - Płatnik;
  • monitorowanie terminów płatności zobowiązań Oddziału;
  • tworzenie przelewów, terminowe przelewanie zobowiązań oraz odprowadzanie dochodów do MF;
  • sprawdzanie faktur i innych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów księgowych, wystawianie not korygujących i innych dokumentów księgowych, dokonywanie operacji księgowania;
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych;
  •    rozliczanie delegacji służbowych pracowników Oddziału;
  •   prowadzenie spraw płacowych pracowników Oddziału: naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i podatków pracowniczych oraz sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych.

 

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dyplomów ukończenia studiów, świadectw ukończenia szkół potwierdzających zdobyte wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • inne dodatkowe dokumenty poświadczające inne posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje;
  • kserokopie świadectw pracy;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie
    z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

    Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w formie elektronicznej do dnia 27.01.2017 r. na adres:    ewa.czarnecka-pych@ipn.gov.pl,

lub pocztą na adres: 

 

IPN – KŚZpNP Oddział w Szczecinie

ul. K. Janickiego 30

71-270 Szczecin

z dopiskiem Rekrutacja OBAF

do góry